Telefon: 6 410 457
E-post: info@aquaest.ee

Kasutustingimused

E-poe ostuinfo.

Veebipoes Aquaest ostude sooritamiseks on vajalik valida endale meelepärase toote, panna selle ostukorvi ja maksta selle eest.
  1. Valige veebipoes endale sobiva toote.
  2. Kui tootel on võimalus valida värvi, siis valige soovitud värv (kohustuslik).
  3. Valige ostetava toote kogus.
  4. Klõpsake nuppu "Lisa ostukorvi".
  5. Seejärel saate jätkata korvi täitmist vajalike kaupadega veebipoe abil või minna otse ostukorvi, et maksta kõigi teie valitud kaupade eest.
  6. Tellimuse vormistamiseks klõpsake veebipoe paremas ülanurgas oleval ostukorvi pildi nupul ja valige "Kassa".
  7. Tellimuse saab teha ennast kasutajaks registreerimata, sellisel juhul ei jää teie registreerimisandmed kasutajana kaupluse süsteemi ja ost toimub ühekordselt.
  8. Järgmisena sisestage tellimiseks vajalikud andmed. Punase tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud.
  9. Valige kohaletoimetamise viis:
  10. - paki kättesaamine Itella Smartposti postiautomaadi abil;
    - paki kättesaamine Omniva pakiautomaadi abil;
    - tulen kaubale ise järele, külastades poe esindust;
    - kauba kättesaamine posti kulleriga kätte.
  11. Kauba eest maksmiseks valige sobiv makseviis:
  12. - makse pangaülekandega;
    - makse pangalingi kaudu.
  13. Vaadake läbi kasutustingimused ja märkige ruut kasutustingimuste kõrval ning klõpsake nuppu "Jätka".
  14. Nüüd saab valitud kauba eest maksta.

Makseviisid.

E-poes kasutatavad makseviisid on järgmised:
  1. Maksmine arve alusel (pangaülekandega).
    Kauba eest tasumine arve alusel pangaülekandega internetipanga kaudu või pangakontoris.
    Pärast maksmist saate arve originaali koos teie määratud e-posti aadressiga. Tellimuse täitmine algab hetkest, kui arvel määratud kogusumma laekub Müüja kontole. Kui raha ei laeku Müüja pangakontole 3 päeva jooksul alates tellimuse esitamise hetkest, tühistatakse tellimus ja arve automaatselt. Vajadusel saate tellida täiendava arve elektroonilises vormis või paberkandjal, saates avalduse e-posti aadressile info@aquaest.ee.
  2. Maksmine pangalingi kaudu.
    Kiire otsemakse internetipanga kaudu, kasutades turvalist pangalinki, mis hõlmab järgmisi Eesti panku: Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, COOP pank ja Luminor Pank. Kõiki pangalingi maksetega seotud makseandmeid töötleb Montonio Finance OÜ.

  3. Aquaest OÜ on isikuandmete vastutav andmetöötleja. Aquaest OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Hinnad.

  1. Kõik veebipoes märgitud hinnad on esitatud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.
  2. Kõik maksed internetipoe kaudu tehakse ainult euro (€) valuutas.

Kauba kohaletoimetamine ja kättesaamine.

NB! E-poest ostetud kauba kohaletoimetamine toimub ainult Eesti piires.

Ostetud kauba saate veebipoe kaudu järgmiselt:
  1. Kohaletoimetamine Omniva pakiautomaadi kaudu. Teenuse maksumus on 3 (kolm) eurot. Kauba vormistamine toimub mitte hiljem, kui 3 (kolme) tööpäeva jooksul, kuni selle postiteenusele "Omniva" üleandmise hetkeni. Kauba toimetab Omniva postiteenus teie valitud pakiautomaati (tellimuslehel valige kindlasti pakiautomaadi aadress). Kui pakk sihtkohta jõuab, saadetakse saajale uksekoodiga SMS. Täpsemat teavet tarne kohta leiate veebisaidilt www.omniva.ee. Kui teie tellimuse täitmine on võimatu meist sõltumatutel põhjustel, võtame teiega ühendust ja pakume teie tellimuse alternatiivset versiooni või tagastame kogu tellimuse maksumuse, kandes üle teie makstud summa tagasi saaja pangakontole.
  2. Kohaletoimetamine Itella Smartposti pakiautomaadi kaudu. Teenuse maksumus on 3 (kolm) eurot. . Kauba vormistamine toimub mitte hiljem, kui 3 (kolme) tööpäeva jooksul, kuni selle transporditeenusele "Itella Smartpost" üleandmise hetkeni. Kauba toimetab Itella Smartpost teie valitud pakiautomaati (tellimuslehel valige kindlasti pakiautomaadi aadress). Kui pakk sihtkohta jõuab, saadetakse saajale uksekoodiga SMS. Täpsemat teavet tarne kohta leiate veebisaidilt www.smartpost.ee. Kui teie tellimuse täitmine on võimatu meist sõltumatutel põhjustel, võtame teiega ühendust ja pakume teie tellimuse alternatiivset versiooni või tagastame kogu tellimuse maksumuse, kandes üle teie makstud summa tagasi saaja pangakontole.
  3. Tulen ise kaubale järele. Kauba väljastamine toimub kaupluse esinduses aadressil Tartu mnt. 24, Tallinn. Kauba kättesaamisel peab kaasas olema isikut tõendav dokument (ID-kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse number. Kaubale saate ise kauplusest järele tulla tööpäeviti esmaspäevast reedeni kella 10.00-18.00. Laupäeval kell 10.00-16.00. Kauba väljastamise eest tasu ei võeta. Kui kauba saaja ei tule kauba järele 14 kalendripäeva jooksul, siis tagastatakse tema poolt täielikult tasutud summa kohe, kuid hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul saaja kontole.
  4. Kohaletoimetamine postikulleriga "Omniva Kuller Pluss". Kauba kohaletoimetamise teieni teostab kullerteenus Omniva Killer Plus. Täpsemat teavet tarne kohta leiate veebisaidilt www.omniva.ee. Tellimus vormistatakse ja saadetakse 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Kui teie tellimuse täitmine on võimatu meist sõltumatutel põhjustel, võtame teiega ühendust ja pakume teie tellimuse alternatiivset versiooni või tagastame kogu tellimuse maksumuse, kandes üle teie makstud summa tagasi saaja pangakontole. NB: Transpordi maksumus määratletud automaatses arves kehtib juhul kui saadetise brutto kaal ei ületa 5 kg. Kui pakki brutto kaal ületab 5 kg - transpordi maksumus tõuseb vastavalt Omniva Kuller Pluss tariifidele (Teie saate e-maili teel uuendatud arve).

      Müüja vastutus kauba eest lõpeb kauba üleandmise hetkest kliendile või transpordi ettevõttele (VÕS §209 lg.4; VÕS §214 lg.4).

    Kauba tagastamise õigus.

    Veebipoest ostetud tooteid saab soovi korral poodi tagastada. Tagastusõigus kehtib 14 kalendripäeva alates kauba kättesaamise kuupäevast, isegi kui kaubal pole defekti.
    1. Kauba tagastamine.
      1.1. Kauba tagastamiseks või asendamiseks peate esitama arve või ostukviitungi originaali. Saatke poodi tagasi arve või ostukviitung koos tagastatud esemega.
      1.2. Kaup on vaja tagastada originaalses transpordipakendis ja kohe kogu kaup ühekorraga.
      1.3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
      1.4. Tagastatud esemed peavad olema kasutamata ja kahjustamata.
      1.5. Ostjal on õigus kontrollida kaupa kaupluses lubatud tavapärasel viisil ning ostja vastutab pärast kontrollimist kauba väärtuse vähendamise eest, kui ta on kaupa muul viisil kasutanud.
      1.6. 14-päevane taganemisõigus ei kehti toodete kohta, mis tarnitakse suletud pakendis, kuid pakendi avab klient. 14-päevane taganemisõigus ei kehti ka kaupade suhtes, mis pärast pakendi avamist ei ole tervislikel ega hügieenilistel põhjustel tagastamiskõlblikud ning mille müüja ei saa tuvastada, et kaupa ei ole avatud ega kasutatud.
      1.7. Kui tagastamise tingimused pole täidetud, jätab veebipood endale õiguse keelduda tagastatud kauba vastuvõtmisest ja ostusumma tasumisest.
      1.8. Pretensiooni esitamiseks kirjutage e-kiri aadressile info@aquaest.ee või helistage klienditeeninduse numbril 6 410 457 (E – R 10.00–18.00) või külastage kaupluse esindust aadressil Tartu mnt. 24, Tallinn.
      1.9. Pretensiooni esitamise õigus kehtib kõigile Aquaesti veebipoes müüdavatele toodetele.
    2. Ostusumma tagastamine.
      2.1. Tagastatud kauba eest tagastab pood ostjale ostusumma kohe, kuid hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul.
      2.2. Tagasimaksed tehakse samale arvelduskontole, kust ost tasuti.
      2.3. Lepingust taganemiseks loetakse juhtumeid, kui ostja ei tule kaubale järele 14 päeva jooksul või ei tule kaubale posti teel järele 7 kalendripäeva jooksul. Sellistel juhtudel tagastame ostusumma koos postikuludega kohe, kuid hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul, samale pangakontole, kust ost tasuti.
      2.4. Kahjustatud või rikutud esemeid ei ole võimalik tagastada.